För nervös för att äta
Om ett par timmar är det dags för mitt allra första maraton. Tidigare i veckan hade jag fjärilar i magen, men idag, just nu, har de fått sällskap av elefanter. Det ska bli så himla roligt, trots regnet, blåsten och kylan som ligger över Stockholm. Nu kör vi!
Annonser
Entry filed under: Övrigt. Tags: Stockholm Marathon.


